Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Stephen Joseph so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Spletna trgovina Stephen Joseph Slovenija je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku (v nadaljevanju »kupec«).
Spletno trgovino upravlja podjetje, Simon Cvetko s.p., Lovkova ulica 8, 1380 Cerknica, davčna številka: SI 57075972, matična številka: 7229186000, podjetje je davčni zavezanec (v nadaljevanju »ponudnik«).
Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj le ti zavezujejo kupca s trenutkom, ko vstopi v našo spletno trgovino. Šteje se, da je kupec z vsako transakcijo, opravljeno preko spletne trgovine, seznanjen s celotno vsebino splošnih pogojev in je v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.
Storitve spletne trgovine lahko koristite, ko se registrirate kot uporabnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte (ki ga sam določi v svojem profilu) ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik oz. kupec in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Stephen Joseph Slovenija, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za kupca zavezujoče.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Načini plačila
V spletni trgovini Stephen Joseph Slovenija ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
plačilo po povzetju (kupec ob dostavi poravna kupnino neposredno uslužbencu dostavne službe).
plačilo po predračunu (kupec po potrditvi naročila po elektronski pošti prejme predračun. Ko je ta v celoti poravnan, kupec prejme naročeno blago).
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
Če želi kupec naročene izdelke prejeti na drug naslov (npr. v službo) ali jih poslati nekomu za darilo (v tem primeru naj se ponudnika izrecno opozori!), bo račun poslan kupcu, izdelki pa naslovniku. V tem primeru plačilo blaga po povzetju ni mogoče.
Veljavnost ponudbe
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene so izražene v € in vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu ponudnik upošteva ceno, ki velja ob potrdilu plačila. Ponudnik lahko spremeni cene, brez predhodnega obvestila
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Izdelki, ki jih ni na zalogi
Izdelkov, ki jih trenutno ni na zalogi, ni mogoče naročiti. Če izdelka, ki ste ga nameravali kupiti ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili. Takrat lahko naročilo v celoti prekličete, potrdite delno naročilo ali potrdite, da boste počakali, da izdelek ponovno dobimo na zalogo. Opravičujemo se zaradi neugodnosti, ki vam jih takšna situacija lahko povzroči.
Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.
Postopek nakupa
1. Naročilo sprejeto: po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno: če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
3. Blago odpremljeno: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje. Kupec pri zaključku naročila potrdi, da je seznanjen s splošnimi pogoji ter o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec lahko, v skladu s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh po prejemu blaga, ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov info@stephenjoseph.si.
Kupec ima pravico, da v 14 dneh, od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti ponudniku najkasneje v 30 dneh, po sporočilu o odstopu. Če je kupec odstopil od pogodbe, mu mora ponudnik vrniti vsa opravljena plačila, zmanjšana za vrednost poštnine. Vračilo plačil mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če je ponudnik zamudil z vračilom vplačil, mora kupcu poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude pri vračilu. Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži.Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa. Kupec mora nato blago vrniti ponudniku v 15 dneh po pisnem sporočilu na naslov:
Simon Cvetko s.p.
Lovkova ulica 8
1380 Cerknica
Vračilo izdelka se opravi preko pošte, v tem primeru so stroški pošiljanja na strani kupca. Ponudnik vrne celotno kupnino takoj, ko prejme vrnjen izdelek nazaj v skladišče. Vračila vplačil vrši ponudnik na TRR kupca.
Opozarjamo, da mora biti blago za povračilo celotne kupnine, nepoškodovano. Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati v času do odstopa od pogodbe.
Ne gre namreč za nakup na preizkušnjo: nakup na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot jih ima ta pri nakupu v navadni trgovini. Potrošnik sme tako opraviti zgolj ogled in preizkus prejetega blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah (npr. pomeri oblačilo). Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega (npr. flaške, ki jo želite vrniti, ne smete pred tem uporabljati in preizkušati ustnik - tudi v trgovini se tega ne dela), je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Reklamacije
Vsi izdelki so pred dostavo kupcu pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaši izdelki bodo skrbno zapakirani v embalažo za dostavo, da bi do kupca prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahteva, da ponudnik izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila (slike perujčkov so simbolične in ne odražajo dejanskega videza izdelka).
Če je embalaža poškodovana, mora kupec svojo zahtevo sporočiti ponudniku v 8 dneh po prevzemu blaga.
Garancija
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.
Dobavni rok
Naročila lahko oddate preko interneta vsak dan od 0.00 do 24.00 ure. Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12. ure bodo načeloma odpremljena isti dan. Čas za prenos in dostavo pošiljke je največ 2 dni (dan oddaje + 2 dni). Naročila, ki jih ponudnik dobi v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan. Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni.
Dostava
Pogodben partner za dostavo pošiljk je DPD.
Stroški dostave in poštnine bremenijo kupca. Strošek dostave se bo izpisal ob zaključku naročila ter bo zaveden na računu, ki ga kupec prejme skupaj z naročenimi izdelki.
Stroški poštnine za naročila v vrednosti do 80 EUR znašajo 3,90 EUR. Dostava pri nakupu nad 80 EUR je brezplačna.
Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je trenutno mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
Če želite naročiti naše izdelke v Sloveniji, a jih želite dostaviti na območje zunaj ozemlja Republike Slovenije prosimo, da nas predhodno kontaktirate na info@stephenjoseph.si.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Stephen Joseph Slovenija, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika oz. kupca, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ponudnik ne odgovarja.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko kupci pošljejo po elektronski pošti info@stephenjoseph.si ali po klasični pošti na naslov: Simon Cvetko s.p, Lovkova ulica 8,1380 Cerknica.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Odprti smo tudi za sodelovanje z veleprodajnimi kupci
kontakt: info@stephenjoseph.si / 040 817 574
Osnovni podatki o podjetju
INTERNETNA PRODAJA, Simon CVETKO s.p.
Lovkova ulica 8, 1380 Cerknica
DŠ: SI 57075972
MŠ: 7229186000
Račun odprt pri NLB d.d.: SI56 0288 9026 2321 428.
Podjetnik je vpisan v sodni register okrožnega sodišča v Ljubljani, datum vpisa v sodni register 7. februar 2017.
Želimo vam prijetno nakupovanje.
Vaš Stephen Joseph Slovenija!
Zadnje spremembe: 17.11.2023